PK meerkamp jeugd – Diepenbeek

PK meerkamp jeugd – Diepenbeek

22/09/2018 - 13:00 tot 18:00

Na enkele Olimpics zetten we komende zaterdag, 22 september, ons beste beentje en werparm voor op het PK Meerkamp in Diepenbeek. Aan enthousiaste TACT-clubgenoten en trainers zal er zeker geen gebrek zijn! Deze verplaatsing zien we in de eerste plaats als de ideale extra training. Kom dus zeker eens meedoen!

We spreken ter plaatse af om 13.15u aan onze TACT vlaggen. Van hieruit vertrekken we om 13.25u voor een gemeenschappelijke opwarming en loopscholing. Let wel op: We schrijven ons bij aankomst eerst in alvorens aan de opwarming te beginnen (deze sluit om half 2). Na de opwarming maken we ons klaar voor de eerste discipline van de meerkamp.

Ben je niet zeker wat er allemaal bij een deelname aan een meeting komt kijken? Wat je precies moet meenemen? Of hoe zo een wedstrijd precies verloopt? Lees dan zeker onze infobundel eens na?

Tot slot willen we onze vernieuwde website nog even in de verf zetten. Hier vind je alle club- en wedstrijdinfo, clubactiviteiten, en nog veel meer. Onderaan onze site kan je je ook registreren voor onze nieuwsbrief mailinglijst. Zo blijf je steeds op de hoogte van de laatste info.

We hopen er samen met je clubgenoten een TOP TACT ZATERDAG van te maken!

Tot dan!

22/09/2018