Olimpic – Tongeren

Olimpic – Tongeren

16/09/2018 - 13:00 tot 18:00

De laatste loodjes van het zomerseizoen zijn ingezet. Na de toffe groepsuitstap in Bree van afgelopen weekend, is dit weekend Tongeren de place 2 be. Samen met je clubgenoten en trainers nemen we hier zondag, 16 september, deel aan de Olimpic. Aangezien dit een korte verplaatsing is, verwachten dan ook een groot TACT deelnemersveld aan de meet. De trainers beschouwen deelname aan deze meeting in de eerste plaats als de ideale gelegenheid voor een extra training.

Zoals gewoonlijk spreken we weer ter plaatse af aan onze TACT vlaggen, ten laatste om 13.15u. Om +/- 13.25u starten we van hieruit met een gemeenschappelijke opwarming en loopscholing onder begeleiding van de trainers. Nadien maken we ons klaar voor het eerste nummer van de meeting (14.00u).

Ben je niet zeker wat er allemaal bij een deelname aan een meeting komt kijken? Wat je precies moet meenemen? Of hoe zo een wedstrijd precies verloopt? Lees dan zeker onze infobundel eens na?

Opgelet!
Aangezien de parking naast de piste wegens de kermis niet beschikbaar is, raden we jullie aan om te parkeren op één van de volgende parkins.
– parking van de Velinx (nu alleen te bereiken via de Dijk – anders ook Luikersteenweg)
– Parking van de Carrefour – op de Luikersteenweg
– Eén van de betalende parkings van de stad (deze zijn qua wandelafstand hetzelfde)

Samen met je TACT clubgenootjes gaan we er een leuke sportieve namiddag van maken!

Tot zondag!
Jullie trainers