Olimpic – Lommel

30/09/2018 - 13:00 tot 18:00

Aan alle mooie dingen komt een einde. Morgen, 30 september, staat alweer de laatste meeting van dit zomerseizoen op het programma. Samen met je clubgenoten en trainers trekken we naar Lommel voor de laatste OLimpic van het criterium.

Naar goede gewoonte komen we weer samen aan onze TACT vlaggen. Hier spreken we af ten laatste om 13.15u. Van hieruit vertrekken we om 13.25u voor een gemeenschappelijke opwarming en loopscholing. Om vervolgens helemaal klaar aan de meet te verschijnen voor het eerste nummer om 14.00u.

Ben je niet zeker wat er allemaal bij een deelname aan een meeting komt kijken? Wat je precies moet meenemen? Of hoe zo een wedstrijd precies verloopt? Lees dan zeker onze infobundel eens na?

Na deze meeting is het tijd voor een welverdiende rust. Nadien beginnen we met de voorbereiding voor een nieuw atletiekjaar en een nieuw veldloopseizoen begin November. Voor wie nog geen clubkledij heeft en in TACT geel/blauw willen schitteren aan meet van een veldloop kan nu terecht in onze webshop van BioRacer. Hier vind je alle club- en wedstrijdkledij terug. Zéker doen!

Samen met jullie gaan we de zomer op een toffe manier afsluiten!

Tot morgen!
Jullie trainers