BvV Dames – Lanaken

BvV Dames – Lanaken

27/04/2019 - 12:00 tot 18:00

Pupillen en miniemen dames, we hebben jouw nodig in ons TACT-team.

Komende zaterdag, 27 april, wordt in Lanaken de Beker van Vlaanderen georganiseerd.

Op dit ploegenkampioenschap wordt er per club en per categorie (pupillen / miniemen) een team gevormd. Beide teams vormen samen team TACT. Door aan verschillende disciplines deel te nemen kan je voor je team punten verdienen. De bedoeling is dat we met ons TACT-team zoveel mogelijk punten verzamelen. Omdat wij alleen maar toppers hebben maken we kans om hoog te scoren.

Hoe meer TACT atleten deelnemen hoe meer punten we kunnen verdienen. Dus wij rekenen op jouw ;-).

Je mag zelf aan max. 3 disciplines deelnemen. Naast deze 3 disciplines kan je je ook kandidaat stellen om deel te nemen aan de estafette (pup: 4×60, min: 4×80). Het volledig uurschema en aanbod van disciplines vind je via bovenstaande knop.
(Miniemen) Opgelet: 150m, 300m en 1000m mogen niet gecombineerd worden.

Heb jij zin om samen met ons TACT te komen vertegenwoordigen op dit kampioenschap? Stuur dan zeker een reply mailtje terug met daarin je naam, voornaam, startnummer, categorie en 3 favoriete disciplines. Of laat het ons weten op training. Dit kan t.e.m. deze vrijdag (26 april).

In de mate van het mogelijke houden we hier rekening mee bij het verdelen van de disciplines. De estafetteploegen worden samengesteld door de trainers.

Van deze wedstrijd willen we in de eerste plaats een heel toffe club/team ervaring maken, kom dus zeker mee!
WE REKENEN OP JULLIE!!
Veel plezier en succes.