Stage – jeugd & spurt

Stage – jeugd & spurt

15/04/2019 - 07:00 tot 19/04/2019 - 20:00

€125

De veldlopen en indoorwedstrijden zijn nog volop bezig en vele TACT atleten geven ten velde en op indoorwedstrijden het beste van zichzelf. Het lijkt nog veraf maar binnenkort komt het zomerseizoen en zijn bijhorende pistewedstrijden eraan. Om ons hier goed op voor te bereiden organiseert TACT van 15 tot 19 april een fenomenale trainingsstage.

Met een grote groep TACT atleten trekken we naar de goed uitgeruste jeugdherberg De Wullok in Blankenberge. Om in de beste omstandigheden te kunnen trainen gaan we dagelijks trainen op de nabijgelegen atletiekpiste van Sport Vlaanderen en het strand.

De pupillen en miniemen vertrekken op maandag 15 april (ochtend) van uit Sint-Truiden met de trein en blijven tot woensdagavond. De terugreis is op eigen initiatief.
Vanaf woensdagochtend, 17 april, verwelkomen we de cadetten (afstandsgroep) en spurtatleten (vanaf cadet). Zijn komen op eigen initiatief naar Blankenbergen. Op vrijdagavond 19 april vertrekken zij met de trein, onder begeleiding van de trainers, terug huiswaarts.

De prijs voor deze stage bedraagt 125 euro. Voor dit bedrag krijg je 3 dagen volpensioen in een prachtige jeugdherberg, een uniek aandenken, Vervoer heen of terug met de trein, toffe trainingen en niet te vergeten super enthousiaste en gemotiveerde trainers!

Inschrijven kan vanaf maandagc 17 december (19.00u) t.e.m. vrijdag 11 januari. via stage@atletiekclub-tact.be met vermelding naam + voornaam. De eerste 20 (pup & min) en 15 (cad afstand & spurtgroep) inschrijvingen ontvangen de betalingsgegevens via mail. Let op, voor beide groepen geld volzet = volzet.

Verdere praktische info volgt later na inschrijving.

Schrijf je zeker in want het belooft een fantastische stage te worden!

Jullie trainers.

Begin: