Stax eindejaarsmeeting

Stax eindejaarsmeeting

29/12/2018

2018 loopt op zijn laatste beentjes. Daarom sluiten we het jaar, komende zaterdag 29 december, af op een unieke locatie. Samen met je clubgenoten en trainers spreken we af in de Topsporthal in Gent voor de stax eindejaarsmeeting. Het eerste nummer (t.e.m. miniemen) staat al gepland om 9.30u, op tijd de wekker zetten is dus de bootschap. Maar laat dit vroege uur je zeker niet af afschrikken. Alleen al om de locatie is deze verplaatsing zeker niet te missen. Tevens is dit een laatste kans om nog eens te oefenen voor het PK indoor volgende maand.

We spreken naar goede gewoonte, ten laatste 45 min voor je eerste nummer af. In deze tijd schrijf je in en voorzien de trainers een gemeenschappelijk opwarming samen met je clubgenoten.

Hieronder vind je alvast het uurschema. Naast disciplines voor de jeugd staan er ook nummers voor cadetten en oudere atleten op het programma. Dus kom dus zeker meedoen! Disciplines voor hen starten vanaf 13.15u.

Is het de eerste keer dat je deelneemt aan een indoorwedstrijd, en heb je geen idee wat er allemaal bij komt kijken? Heb geen schrik, je vind alle info terug in onze infobundel (onde

raan). Je clubgenootjes staan ook steeds paraat met tips en info.

Samen met de hele TACT bende gaan we de 2018 op een unieke manier afsluiten!

Tot zaterdag!
Jullie trainers.