PK ben/pup/min – Lanaken

PK ben/pup/min – Lanaken

29/06/2019 - 12:00 tot 18:30

Dag atleetjes,

Iedere atleet heeft zijn of haar favoriete atletiekdiscplines. Verspringen, spurt, horden, kogelstoten, … voor elk wat wils op zaterdag 29 juni. We maken die dag, samen met je clubgenoten en trainers, de verplaatsing naar Lanaken voor het Provinciaal kampioenschap voor jeugd (ben/pup/min) op piste. Hier kan je je bewijzen op je 1 of 2 FAVORIETE disciplines.

Laat het woord kampioenschap je zeker niet afschrikken. Bekijk het als een extra training waarom je je lievelingsdisciplines nog eens extra kan oefenen. Mis deze trainingskans dus zeker niet.

Om een beetje voorbereid aan de meet te verschijnen vragen we zeker om je 1 of 2 discplines door te geven aan één van de trainers. We proberen dan om elke discipline nog eens op training aan te bieden.

Praktische info:

• Wees zeker 45min voor je eerste discipline ter plaatse. We spreken af aan onze TACT vlaggen.
    Let op: de inschrijvingen sluiten af 30 min voor aanvang van betreffend nummer.
  • Verwittig bij aankomst zeker één van de trainers voor je opwarming.
  • Adres piste: Sport- en recreatiedomein Pietersheim, Sportstraat, 3620 Lanaken

Wat moet ik zeker meebrengen?

• Jouw clubtruitje + officiële startnummer (gekregen na clubinschrijving)
  • Veiligheidsspelden om je nummer vast te maken op je shirt
  • Spikes met topjes van 6mm (als je geen spikes hebt gewoon loopschoenen).
  • Een kleine snack of lunchpakket voor de tussentijden.
  • Drank (water of sportdrank) .. zeker bij warm weer.
  • Bij regenweer: droge kledij en een regenjasje.
  • Inschrijvingsgeld (2€ / nummer)

We hopen er samen met jullie een geweldig leuke en toffe namiddag van te maken!

Sportieve groetjes
Jullie trainersploeg.

Meer info nodig over een deelname aan een meeting? Neem een kijkje in onze  Zomer infobundel.

29/06/2019
, , ,