LCC Parkloop

30/01/2022 11:30 tot 17:00

Zondag 30 januari organiseert TACT de parkloop als deel van het LCC criterium. Deze gaat door in ‘t Speelhof vanaf 11.40u. Omdat dit een eigen organisatie is verwachten de trainers een deelname van ALLE TACT atleten.

Inschrijven + uurschema

Om aan deze wedstrijd te kunnen deelnemen dien je op voorhand ingeschreven te zijn. Het uurschema en de mogelijkheid om in te schrijven vind je terug via onderstaande knoppen. Let op: Inschrijven voor deze veldloop kan t.e.m. donderdag 27 november 23.59u.

Inschrijven Uurschema Speciale crosstraining

Als je nog nooit deelgenomen hebt aan een veldloop moet je niet bang zijn. Om ons hierop voor te bereiden gaan de trainingen voor de jeugd (kang/ben/pup/min) en meerkamp van 26 januari (wo) en 28 januari (vr) door in het ‘t Speelhof. Tijdens deze trainingen gaan we het parcours op een plezante en speelse manier leren kennen.

We spreken telkens af aan de ingang ter hoogte veemarkt. Kangoeroes, benjamins en pupillen om 17.50u. De miniemen en meerkamp atleten verwachten we om 19.05u. De trainingen starten om 18.00u (kang t.e.m. pup) en 19.15u (min en meerkamp).

Wat moet ik zeker meebrengen?
  • Jouw clubtruitje + officiële startnummer (gekregen na clubinschrijving).

• Veiligheidsspelden om je nummer vast te maken op je shirt.

• Spikes met topjes van 6, 9 of 12mm – afhankelijk van de modder. (als je geen spikes hebt gewoon loopschoenen).

• Droge kledij voor na de wedstrijd (trui, kousen).

• Bij regenweer een regenjasje en handdoek.

Praktische info:
  • We spreken ten laatste 1u voor je wedstrijd ter plaatse af. We komen samen aan ons TACT tentje.

• De gemeenschappelijke opwarming, onder begeleiding van je trainers, start om .. Kangoeroes & benjamins: 11.15u Pupillen: 11.40u Miniemen: 12.10u

• Vanaf cadet verloopt de opwarming op individuele basis.

• Adres piste: ‘t Speelhof, Speelhoflaan, 3800 Sint-Truiden.

Helpende handen

De Parkloop veldloop die TACT organiseert is ook een wedstrijd die beroep doet op vrijwilligers (o.a. ouders van atleten). Iedere helpende hand kan gebruikt worden. Moest u willen helpen kan u zich steeds aanmelden in Baan 9 (clublokaal) aan de atletiekpiste.

We hopen er samen met jullie een leuk, toffe en sportieve TACT middag van te maken.

Sportieve groetjes Jullie trainers

30/01/2022