LCC – BREE Bree

02/12/2018

Na een zéér leuk en gezellige clubfeest nemen we zondag, 2 december, nog een laatste keer, voor de toetsen en examens, de draad op en trekken we naar Bree voor de Sinterklaasveldloop (LCC).

Onze vertrouwde TACT-tent met bijhorende vlaggen staat ook hier weer opgesteld. Hier spreken we af ten laatste 45 min. voor de start van je veldloop. Zoals gewoonlijk verloopt de opwarming voor benjamins (11.25u), pupillen (11.40u) en miniemen (12.10u) gemeenschappelijk met één van je trainers. Na deze opwarming verzamelen we terug aan de tent om ons klaar te maken voor de start.

In de bijlage vind je het uurschema van komende zondag. Het parcours is lokaal te verkrijgen.

Weet je niet meer zeker wat er allemaal bij een cross komt kijken? Geen nood, in de bijlage vind je nog eens alle info. Neem ook zeker eens een kijkje op onze winterkalender voor andere TACT verplaatsingen.

Veel plezier op het clubfeest en tot zondag!

Jullie trainers.

02/12/2018