Stage Mechelen – AFGELAST

Stage Mechelen – AFGELAST

05/04/2020 - 17:00 tot 11/04/2020 - 12:00

Het winterseizoen loopt stilaan op zijn laatste beentjes. Maar wij kijken ondertussen al verder naar het komende zomerseizoen. Naar jaarlijkse gewoonte bereiden wij ons hierop voor tijdens een heel toffe trainingsstage. Dit jaar trekken we hiervoor tijdens de eerste week van de paasvakantie (5 tot 11 april) naar het domein De Nekker in Mechelen.

De stage voor cadetten en ouder, van de afstands-, spurt- en meerkampatleten gaat door van zondag 5 t.e.m. zaterdag 11 april. Let wel, een deelname aan wedstrijden tijdens het afgelopen winterseizoen is wel vereist. De spurt & meerkampatleten hebben op 22 februari hiervoor een laatste kans om aan een wedstrijd deel te nemen. Voor deze groep zijn er max. 20 plaatsen gereserveerd.

Onze pupillen en miniemen sluiten aan vanaf woensdag 8 april (late namiddag) en blijven t.e.m. zaterdag 11 april. Voor deze groep is er plaats voor max. 12 atleten.

Wie? Pupillen en Miniemen Cadetten & ouder (afstand, spurt & meerkamp)
Start woensdag 8 april (late namiddag) zondag 5 april (late namiddag)
Einde zaterdag 11 april (middag) zaterdag 11 april (middag)
Aantal plaatsen max. 12 max. 20
Voorwaarde / Regelmatig deelnemen aan wedstrijden tijdens het winterseizoen.
Spurt & meerkamp atleten hebben hiervoor een laatste kans op zaterdag 22 april in Heusden.
Prijs 125€ all in 220€ all in

Inschrijven kan door je naam + voornaam door te mailen naar stage@atletiekclub-tact.be. Dit kan t.e.m. vrijdag 21 februari.

De eerste 20 (cadetten en ouder) en 12 (pupillen en miniemen) inschrijvingen ontvangen de betalingsgegevens via mail. Let op, voor beide groep geld volzet=volzet.

Verdere praktische info volgt later na inschrijving.

Schrijf je zeker in want het beloofd een fantastische stage te worden!

Julie trainers.

Begin: