PK ben/pup/min – Lommel

PK ben/pup/min – Lommel

23/06/2018 - 13:00 tot 18:00

Iedere TACT-atleet heeft één of meerdere favoriete disciplines op training of wedstrijd. Geef je graag alles wat je hebt op de 60m spurt? Zet je liever je beste beentje voor op de sprong van je leven bij het ver- of hoogspringen? Ga je liever voluit op 600m of 1000m? Of doe je meerdere disciplines heel graag? Dan is Lommel op zaterdag 23 juni de kans om je te bewijzen op je 1 of 2 FAVORIETE disciplines!

Samen met je clubgenoten en trainers gaan we hier naar het Provinciaal kampioenschap voor benjamins, pupillen en miniemen. Deze groepsuitstap zien wij in de eerste plaats als het perfecte moment om je lievelings loop- of kampnummer eens op een andere manier te trainen! Mis deze extra trainingskans dus zeker niet!

Dat de zenuwen bij zo een meeting soms een beetje parten kunnnen spelen daar zijn we ons goed van bewust. Daarom staan de trainingen van deze- en volgende week in het teken van de disciplines die aan bod komen op dit kampioenschap. We hopen jullie zo nog beter voor te bereiden op een toffe namiddag!

Wees ten laatste 45 min voor je eerste discipline aanwezig. Deze tijd heb je zeker nodig om op tijd in te schrijven en goed opgewarmd aan de start te verschijnen. Let op: de inschrijvingen van een discpline sluiten af 30min voor aanvang.

Verwittig bij aankomst ook één van je trainers, zij zullen zorgen dat je goed opgewarmd bent voor je wedstrijd. Voor atleten die hun eerste discipline beginnen om 14.00u, houden een gemeenschappelijk opwarming om 13.25u. Wees dus zeker op tijd!

We hopen er samen met jullie een geweldig leuke en toffe namiddag van te maken!

Sportieve groetjes
Jullie trainersploeg.

Meer info nodig over een deelname aan een meeting? Neem een kijkje in onze infobundel.
Welke meetings zijn er nog? Je vind ze op onze zomerkalender.

23/06/2018
,