Olimpic – Sint-Truiden

Olimpic – Sint-Truiden

06/05/2018 - 13:00 tot 17:00

Komende zondag, alle TACT jeugdatleten op post!

Na de verre verplaatsingen aan het begin van het zomerseizoen (Neerpelt) organiseert TACT komende zondag, 6 mei, zijn Olimpic meeting. Met onze grote groep jeugd atleten hebben we dan ook maar 1 doel .. en dat is onze piste helemaal in het TACT GEEL te toveren. We beschouwen deze meeting eerder als een extra trainingsmogelijkheid, de ideale manier om te kunnen oefenen op verschillende disciplines. Naast je vele clubgenootjes zullen de trainers ook zeker aanwezig zijn tijdens de meeting. Bij hen kan je dus altijd terecht met vragen of voor enkele tips. Kom dus zeker meedoen en laat zien dat TACT aanwezig is!

We spreken af om 13.00u aan Baan 9. Bij aankomst kan je je inschrijven aan het loket aan de zijkant van het gebouw. Deelname voor TACT atleten is gratis. Om 13.25u starten we met een gemeenschappelijke opwarming gevolgd door loopscholing. Nadien hebben we nog voldoende tijd om ons klaar te maken voor de eerste discipline (start 14.00u). Het volledige uurschema alsook alle info over een deelname aan een pistemeeting vind je terug in de bijlage.

We hopen er samen met je clubgenootjes een TOFFE namiddag van te maken!

Heel veel plezier en succes!

Jullie trainersploeg.

Meer info nodig over een deelname aan een meeting? Neem een kijkje in onze infobundel.
Welke meetings zijn er nog? Je vind ze op onze zomerkalender.

06/05/2018
, ,