Olimpic – Bree

08/09/2018

Na een lange deugddoende vakantie en een succesvol Provinciaal Kampioenschap estafette (afgelopen weekend) pikken we komende zaterdag, 8 september, de draad weer op in het Olimpic Criterium. Samen met jullie clubgenoten en onder begeleiding van de trainers maken we de verplaatsing naar Bree.

Naar goede gewoonte spreken we ter plaatse af, ten laatste om 13.15u, aan onze TACT vlaggen. Van hieruit beginnen we om +/- 13.25u, onder begeleiding van de trainers, met een gemeenschappelijke opwarming en loopscholing. Nadien maken we ons klaar voor de start van het eerste nummer om 14.00u.

Ben je niet zeker wat er allemaal bij een deelname aan een meeting komt kijken? Wat je precies moet meenemen? Of hoe zo een wedstrijd precies verloopt? Lees dan zeker onze infobundel eens na?

Kan je er komende zaterdag niet bij zij? Niet erg, gedurende de maand september staan nog verplaatsingen naar Tongeren – Olimpic(16/9), Diepenbeek – PK meerkamp (22/9) en Lommel – Olimpic (30/9) op het programma. Op elk van deze verplaatsingen zullen jullie trainers ook aanwezig zijn. Dit zijn tevens de laatste verplaatsingen van deze zomer.

We hopen er samen met jullie deze maand een mooi einde van het zomerseizoen van te maken.

Tot zaterdag!

Sportieve groetjes