LCC – SACN Neerpelt

LCC – SACN Neerpelt

11/11/2018

De kop is er af … Na de eerste LCC veldloop afgelopen zondag, in Tongeren, trekken we deze zondag, 11 november, naar Neerpelt voor de twee veldloop van deze winter! Trek je spikes of loopschoenen maar aan en kom zeker meedoen samen met je clubgenoten.

Naar goede gewoonte spreken we ter plaatse af aan ons tentje met bijhorende TACT vlaggen. Wees zeker ten laatste 45min voor de aanvang van je wedstrijd aanwezig. Deze tijd heb je nodig om je rustig in te schrijven en te verzamelen aan het TACT tentje in de buurt van de start.
Van hieruit starten we een parcours verkenning en gemeenschappelijke opwarming samen met één van je trainers. Voor benjamins begint deze opwarming om 11.25u, pupillen om 11.40u en miniemen om 12.10u. Na deze opwarming verzamelen we terug aan de tent om ons klaar te maken voor de start.

In de bijlage vind je alvast het uurschema van de veldloop.

Weet je niet meer zeker wat er allemaal bij een cross komt kijken? Geen nood, in de bijlage vind je nog eens alle info. Neem ook zeker eens een kijkje op onze winterkalender voor andere TACT verplaatsingen.

We gaan een toffe en leuke namiddag van maken!

Tot dan!

Jullie trainersploeg.