Kerstavondmeeting Heusden

Kerstavondmeeting Heusden

20/12/2019 17:30 tot 22:30

Vrijdag 20 december – Kerstavondmeeting Heusden. Vooraleer we aanschuiven aan de feestelijke kersttafel(s) zetten we de vakantie eerst in op een sportieve manier. Aanstaande vrijdag, 20 dec., ruilen onze jeugd- (pup & min) en meerkampatleten (vanaf cadet) onze vertrouwde piste in voor de warme indoor atletiekhal in Heusden. Zij nemen hier, als training, deel aan de Kerstavondmeeting. Jullie trainers zullen dus die avond in Heusden te vinden zijn en niet op onze piste. Let op: Aangezien we verhuizen naar heusden zal er voor pupillen en miniemen niet op onze piste getraind worden. Voor benjamins is er komende vrijdag, 20 december, geen training! Men zegge het voort.
Praktische info:
  • We spreken ten laatste 45min voor je eerste discipline ter plaatse af.  Let op: de inschrijvingen sluiten een half uur voor de start, wees dus zeker op tijd!
  • Bij aankomst meld je je bij de trainers voor de opwarming. Tijdens de wedstrijd zijn de trainers altijd in buurt.
  • Adres piste: Golazo Arena, Veenderweg 48, 3550 Heusden-Zolder.
Wat moet ik zeker meebrengen?
  • Jouw clubtruitje + officiële startnummer (gekregen na clubinschrijving)
  • Veiligheidsspelden om je nummer vast te maken op je shirt
  • Spikes met topjes van 6mm. (als je geen spikes hebt gewoon loopschoenen).
  • Warme kledij: aangezien we buiten opwarmen.
  • Inschrijvingsgeld
We verwachten alle atleten vanaf pupil voor een toffe sportieve start van de vakantie, in Heusden. Tot zaterdag. Jullie trainers

20/12/2019
, , ,