Heusden – Indoormeeting

Heusden – Indoormeeting

30/11/2019 13:00 tot 18:00

Komend weekend ruilen we het veld even in voor de warmte van een indooratletiekhal. Zaterdag, 30 november, trekken we naar Heusden om deel te nemen aan een indoorjeugdmeeting. Alles wat we de voorbije weken/maanden leerde van 60m spurt, verspringen, horden, .. gaan we als extra training toepassen tijdens deze meeting. Let op: Dit is een extra training, net zoals tijdens de training kijken wij niet naar prestaties. Deelnemen is belangrijker als winnen.
Praktische info:
  • We spreken ten laatste 45min voor je eerste discipline ter plaatse af.  Let op: de inschrijvingen sluiten een half uur voor de start, wees dus zeker op tijd!
  • Bij aankomst meld je je bij de trainers voor de opwarming. Tijdens de wedstrijd zijn de trainers altijd in buurt.
  • Adres piste: Golazo Arena, Veenderweg 48, 3550 Heusden-Zolder.
Wat moet ik zeker meebrengen?
  • Jouw clubtruitje + officiële startnummer (gekregen na clubinschrijving)
  • Veiligheidsspelden om je nummer vast te maken op je shirt
  • Spikes met topjes van 6mm. (als je geen spikes hebt gewoon loopschoenen).
  • Warme kledij: aangezien we buiten opwarmen.
  • Inschrijvingsgeld
We gaan er met zen alle een fijne extra training van maken. Tot zaterdag. Jullie trainers

30/11/2019
, ,