BVV pup/min dames – Neerpelt

BVV pup/min dames – Neerpelt

21/04/2018 - 13:00 tot 18:00

Dag pupillen en miniemen dames,

Na de groepsverplaatsing afgelopen weekend gaan we op zaterdag 21 april nog een keer terug naar Neerpelt. Deze keer gaat hier de Beker van Vlaanderen (BvV) door.

Dit kampioenschap wordt jaarlijks georganiseerd, op 5 verschillende locaties, onder de verschillende clubs in Vlaanderen. Per locatie kunnen de beste 2 clubs zich selecteren voor een finale, die doorgaat later deze zomer. Graag willen we hier als TACT met een tof en talrijk team aan de meet verschijnen. Hoe meer atleten hoe beter.

Per categorie (pupillen / miniemen) wordt er een team gevormd. Door aan verschillende disciplines deel te nemen kan je voor je team punten verdienen. Elke club zal zo met twee teams aanwezig zijn. De punten van elk team worden samengeteld. De bedoeling is dat we met onze club TACT zoveel mogelijk punten verzamelen. Dus hoe meer deelnemende atleten hoe meer kans op te verdienen punten.
Je mag zelf aan max. 3 disciplines deelnemen. Naast deze 3 disciplines kan je je ook kandidaat stellen om deel te nemen aan de estafette.
(Miniemen) Opgelet: 150m, 300m en 1000m mogen niet gecombineerd worden.

Alle disciplines die aanbod komen alsook het inschrijvingsstrookje vind je terug op de affiche in de bijlage.

Inschrijven kan door het strookje op de affiche ingevuld af te geven aan één van je trainers. Of door je naam, voornaam, categorie, borstnummer, (max. 3) disciplines samen met je beste prestaties (als je die hebt) en deelname estafette (ja/nee) door te mailen naar jeugd@atletiekclub-tact.be.
De inschrijving ter plaatse wordt volledige geregeld door je trainers. Hier hoef je je dus niets van aan te trekken. Enkel dit strookje of via mail volstaat.

Van deze wedstrijd willen we een heel toffe club team ervaring maken! Heb jij zin om samen met ons onze club te komen vertegenwoordigen op dit kampioenschap? Schrijf je dan zeker in m.b.v. het strookje (af te geven aan één van je trainers) of via mail (jeugd@atletiekclub-tact.be). Inschrijven kan tot vrijdag 20 april.

WE REKENEN OP JULLIE!!

Veel plezier en succes.

Meer info nodig over een deelname aan een meeting? Neem een kijkje in onze infobundel.
Welke meetings zijn er nog? Je vind ze op onze zomerkalender.

21/04/2018
,