Met de eindejaarsdagen in zicht, sluiten we binnenkort met zijn allen een bijzonder bizar jaar af. Wij geloven alvast in een kleinschalig knallend feestje. Iedereen in zijn of haar kot. Gezellig tafelend om er het beste van te maken. En vooral: plannen smeden om in 2021 – eens we dat stomme virus de baas zijn – ons sociaal leven weer op te pakken.

Maar eerst nog 2020 vaarwel zeggen. Vanuit onze atletiekvereninging bieden we graag een smakelijk assortiment  kwaliteitswijnen aan. Hiervoor werken we samen met ad Bibendum uit Sint-Truiden. Samen hebben wij een mooi assortiment samengesteld waarmee de smaakpapillen van elke wijn-, cava- en champagneliefhebber geprikkeld worden.

De opbrengst van de verkoop geeft ons als club een kleine financiële plus in een periode dat al onze activiteiten noodgedwongen stilliggen.

De webshop is geopend tot en met 13/12.
De afhaalmomenten voor de bestelling zijn woensdag 16/12 van 18u tot 20u en zaterdag 19/12 van 9u tot 11u30.
Deze kan afgehaald worden in het clubhuis Baan 9 (Sportlaan, 3800 Sint-Truiden)

.