Wanneer gaan de trainingen door?

De trainingen zullen iedere woensdag en vrijdag doorgaan omstreeks 18u00.
Zie kalender voor data.

Waar gaan de trainingen door?

De start2run sessies gaan door op de atletiekpiste van Nieuw Sint-Truiden (Sportlaan, Sint-Truiden). Er wordt afgesproken in/aan het clublokaal “Baan 9”.
Na enkele sessies zullen de trainingen verder doorgaan in het Speelhof (Speelhoflaan, Sint-Truiden). Dit zal op de trainingen meegedeeld worden.

Piste

• Sportlaan, 3800 Sint-Truiden

Speelhof

• Speelhoflaan, 3800 Sint-Truiden

Waarom joggen?

Joggen is een ideale manier om je fitheid en conditie te verbeteren en om je zo beter te wapenen tegen allerhande gezondheidsrisico’s.

Joggen heeft tegenover andere sporten tal van voordelen:
  1. Je kan overal en op elk moment van de dag joggen.
  2. Het is een eenvoudige en goedkope sport
  3. Het is zeer goed om je te ontspannen
  4. Het kan een onderdeel zijn van een dieet
Het verleden:

Sinds 2001 hebben in totaal reeds meer dan 65.000 joggers deelgenomen aan Start to Run. De drijvende kracht achter deze Start to Run sessies is Mieke Boeckx, regent L.O. en fervent afstandsloopster.

Welke tegemoetkoming kan je krijgen?

De tegemoetkoming van uw mutualiteit kunt u opvragen via de web-site of het plaatselijk kantoor van uw mutualiteit.

Wat na Start2Run?

Het zou jammer zijn om je pas opgebouwde conditie te laten verloren gaan, daarom kan je ook na de 5km of 10km test bij onze club terecht. Er zal verder begeleiding zijn op woensdag en vrijdag op de atletiekpiste.
Je vult da aansluitkaart in die de Koninklijke atletiekclub TACT je ter beschikking stelt en je betaalt via overschrijving het liggeld voor joggers.

dagen