Olimpic – Neerpelt

Olimpic – Neerpelt

08/04/2018 - 14:00 tot 18:00

Dag atleetjes,

Onder een stralend lentezonnetje gaan dit weekend de pistemeetings weer van start. Om het zomerseizoen op een leuke manier in te zetten nemen we dit weekend, zondag 8 april, deel aan de eerste meeting van het Olimpic criterium in Neerpelt. Naast vele clubgenootjes zullen ook jullie trainers aanwezig zijn, kom dus zeker meedoen!
We spreken ter plaatse af, ten laatste om 13.15u (de inschrijvingen sluiten om 13.30u).

Ben je niet zeker wat er allemaal bij zo een meeting komt kijken, Wat je precies moet meenemen of hoe de opwarming verloopt? Geen nood op al deze en nog vele andere vind je een antwoord in deze korte infobundel.

Tot slot willen we onze 2 eigen organisaties van dit voorjaar nog even in de kijker zetten. Op beide evenementen hopen we zoveel mogelijk eigen TACT atleetjes te mogen verwelkomen.

Op 29 april organiseert TACT in Zepperen de bloessemjogging. Zoals eerder vermeld gaan we er van deze jogging, onder begeleiding van de jeugdtrainers, een duurlooptraining van maken. Praktische info volgt nog.

Een week later, zondag 6 mei, gaat op onze eigen TACT-piste een meeting uit het Olimpic  criterium door. Hier willen we in de eerste plaats samen met je clubgenoten een extra trainingsmoment van maken. Zowel loop-, spring- als werpnummers zullen hier aan bod komen, kom dus zeker meedoen!

We hopen er samen met jullie een mooie, sportieve en zonnige dag van te maken.
Tot zondag!

Jullie trainers.

Meer info nodig over een deelname aan een meeting? Neem een kijkje in onze infobundel.
Welke meetings zijn er nog? Je vind ze op onze zomerkalender.

Datum:
08/04/2018