Olimpic – Lanaken

Olimpic – Lanaken

19/05/2018 - 13:00 tot 18:00

Een OLimpic moet niet altijd op een zondag doorgaan dus als je nu zaterdag de sport/wedstrijdkriebels voelt… Lanaken is de place 2 be.
Op de atletiekpiste van het sport- en recreatiedomien Pietersheim gaat de volgende organisatie van het OLimpic criterium door. Naast je talrijke clubgenootjes zullen ook deze keer weer jullie trainers aanwezig zijn.

Net zoals op voorgaande meetings spreken we ter plaatse af, ten laatste om 13.15u, aan onze TACT vlaggen. Van hieruit beginnen we om +/- 13.25u met een gemeenschappelijke opwarming en loopscholing. Nadien maken we ons klaar voor het eerste nummer om 14.00u.

Ben je niet zeker wat er allemaal bij een deelname aan een meeting komt kijken? Wat je precies moet meenemen? Of hoe zo een wedstrijd precies verloopt? Lees dan zeker onze infobundel eens na?

Wil je graag meedoen, maar is Lanaken net te ver? Geen nood, volgende zaterdag, 26 mei, maken we een grote TACT uitstap naar onze buren in Alken. Meer info hierover volgt na het weekend en op training.

Wij zullen er zijn, jullie ook?

Groetjes

Meer info nodig over een deelname aan een meeting? Neem een kijkje in onze infobundel.
Welke meetings zijn er nog? Je vind ze op onze zomerkalender.

19/05/2018
,